Litle Paris - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bianca & Bart van Ingen - WaarBenJij.nu Litle Paris - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bianca & Bart van Ingen - WaarBenJij.nu

Litle Paris

Door: Bart en Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Bart

26 Januari 2008 | Vietnam, Hanoi

Na een regenachtige busrit zijn we in regenachtig Dalat in de bergen aangekomen. En dit noemen ze nu flower city, deflower city (vanwege de vele honeymoon touristen) en dus little Paris. Wij zien alleen nattigheid de eerste en tweede dag. Zodra we uit ons hotel stapten werden we al opgewacht door de 'Easyrider' Hoan. Hij wilde ons direct charteren voor een ritje achter op zijn motor. Het klonk goed dus hebben we eerste een proefritje van 1 dag gedaan samen met zijn zijn maatje ' Tintin' . Daarna hebben we ze maar meteen gereserveerd voor een 4-daagse toerrit door de hooglanden van zuid Vietnam (waar we nu dus zijn). Tot nog toe is het allemaal erg leuk de mannen weten veel te vertellen over het land en laten ons veel zien. Hierover later meer. We hebben er nu overigens 2 dagen stralend weer op zitten en de verkoelende biertjes smaken dubbel lekker.

Patricia, top dat je Shanghai geboekt hebt. Je komt waarschijnlijk hooguit een 5 cm lange kakkerlak tegen. Je moet dan gewoon hard gillen tot er iemand je komt redden!

Ad en Lenie, sterkte met Spikey. Misschien valt het allemaal nog mee en zien we hem na onze vakantie weer.

groeten, B&B

• 27 Januari 2008 - 19:07

Margriet En Frans:

hoi bianca en bart
    zijn jullie weer in de rimboe aan het toeren of valt dit wel mee .
    dat jullie van bier houden bah wat vies grapje.
    geniet van je dagen en we volgen je website.
    doeiiiiiiiiiiiiiii mam en pap

• 28 Januari 2008 - 07:10

Marieke:

He,
    Gelukkig zag ik ook een foto van Bart op het strand, want op de rest van de foto's ziet het er nogal bewolkt uit! Veel plezier jullie laatste weekje nog!
    Groetjes Marieke

• 28 Januari 2008 - 18:23

Sanne:

He jammer dat jullie regen hebben gehad, da's nooit leuk op vakantie. Wel stoer hoor achter op de motor bij twee vreemde mannen, durven jullie wel! Hier alles ok. Komend weekend is het carnaval maar ik heb niet het idee dat het al zo leeft. Het is ook zo vroeg na de feestdagen! Ik moet nog ruim een week werken en dan gaat mijn verlof al in! groetjes van Sanne en ook Raymond natuurlijk.

• 30 Januari 2008 - 10:22

Allaafff:

Ha vakantiegangers,
    Geniet nog van de laatste vakantiedagen. Ik heb er net weer een verf-ochtend opzitten. Is wat anders dan wat jullie beleven......
    Groetjes, Arno en Anke

• 31 Januari 2008 - 20:49

Lenie En Ad:

Wat een lef om met twee onbekenden op de moter er op uit te trekken. Spike maakt het weer wat beter. Zondag gaat Lenie en Veronie naar de verjaardag van Tygo en zullen jullie verhalen overbrengen.
    Lieve groeten Ma.